icon-cookies
Šioje svetainėje naudojame slapukus siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, analizuoti svetainės naudojimą ir optimizuoti naršymo patirtį. Spustelėję mygtuką „Sutinku“, jūs patvirtinate, kad sutinkate su visų slapukų naudojimu šioje svetainėje. Jei norite atšaukti arba pakeisti savo sutikimus, prašome apsilankyti slapukų valdymo puslapyje.

Specifinių mokymosi sutrikimų turinčių mokinių įtraukties ugdymo procese modelio išbandymas mokykloje

Spalis - disleksijos pažinimo mėnuo.  Disleksija, tai specifinis mokymosi sutrikimas, sukeliantis ilgalaikius skaitymo ir rašymo sunkumus.  Simboliška, kad šiuo metu mokykla įsitraukė į "Specifinių mokymosi sutrikimų turinčių mokinių įtraukties ugdymo procese " modulio išbandymą.

 Spalio 10 - 11 dienomis mokykloje vyko mokymai, kuriuos vedė Lietuvos įtraukties švietime centro lektorės Kira Solovjovienė ir Katažina Vilkauskienė. Modelis sukurtas teikti visapusišką pagalbą mokiniams, turintiems specifinius mokymosi (skaitymo, rašymo) sutrikimus. Modelio išbandyme dalyvauja mokyklos 3 - 4 klasių, lietuvių kalbos ir literatūros mokytojos ir švietimo pagalbos specialistės. Modelio diegimo metu mokiniams bus suteikta pagalba, įrankiai ir strategijos, kurių reikia norint įveikti patiriamus iššūkius ir sunkumus. 

Lektorės ne tik dalinosi žiniomis ir mokomąja medžiaga, tačiau pristatė ir padovanojo priemonių rinkinį darbui su skaitymo ir rašymo sunkumų patiriančiais mokiniais.

Modelio pritaikymas - reikšmingas žingsnis kuriant palankią ir įtraukią  ugdymosi aplinką, kad mokiniai galėtų atskleisti savo potencialą.

Nuotraukos:
D.B

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Naujienų archyvas