Specialiąja pedagoge mokykloje dirba
Darbo laikas
Savaitės dienos |
Kontaktinis laikas |
Pietūs |
Nekontaktinis laikas |
Pirmadienis |
|
||
Antradienis |
|||
Trečiadienis |
|||
Ketvirtadienis |
|||
Penktadienis | 8.00 – 14.00 |
|
Darbo laikas
Savaitės dienos |
Kontaktinis laikas |
Pietūs |
Nekontaktinis laikas |
Pirmadienis |
8.00–12.00 |
12.00 – 12.30 |
12.30 – 16.30 |
Antradienis |
8.00–12.00 |
12.00 – 12.30 |
12.30 – 16.30 |
Trečiadienis |
8.00–11.00 |
11.00 – 11.30 |
11.30 – 15.30 |
Ketvirtadienis |
8.00–12.00 |
12.00 – 12.30 |
12.30 – 16.30 |
Penktadienis | 8.00–11.00 | 11.00 – 11.30 | 11.30 – 15.30 |
Kontaktai
Telefonas +370 600 20733
Spec.pedagogo paskirtis: specialusis pedagogas padeda vaikams, turintiems specialiųjų poreikių, racionaliau išnaudoti visas galimybes lavintis, mokytis, geriau adaptuotis mokykloje, bendruomenėje, visuomenėje ir augti savarankiškais piliečiais.
Specialiojo pedagogo :
- Atlieka pedagoginį mokinių vertinimą, nustato mokinių žinių, mokėjimų, įgūdžių, gebėjimų lygį ir jų atitikimą ugdymo programoms bei įvertina pažangą, nustato specialiojo pedagogo pagalbos vaikui ir mokiniui poreikius (kartu su kitais specialistais);
- Bendradarbiaudamas su mokytojais, specialiųjų poreikių mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais), tarnybos specialistais, numato ugdymo tikslus ir uždavinius bei jų pasiekimo būdus ir metodus, atitinkančius specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių poreikius bei galimybes, ir juos taiko;
- Padeda specialiųjų ugdymosi poreikių mokiniams įsisavinti ugdymo turinį ir lavina jų sutrikusias funkcijas, atsižvelgdamas į kiekvieno specialiųjų ugdymosi poreikių mokinio gebėjimus, ugdymosi galimybes, mokymosi ypatumus;
- Pataria mokytojams, kaip pritaikyti specialiųjų ugdymosi poreikių mokiniams mokomąją medžiagą ir mokymo priemones, pritaikyti ar individualizuoti bendrąsias programas;
- Konsultuoja vaikus ir mokinius, jų tėvus (globėjus, rūpintojus), mokytojus, mokyklos administraciją, mokyklos bendruomenę specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo klausimais, teikia metodinę pagalbą mokytojams, specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių tėvams(globėjams, rūpintojams) ir kitiems asmenims, tiesiogiai dalyvaujantiems ugdymo procese, formuoja mokyklos bendruomenės ir visuomenės teigiamą požiūrį į specialiųjų poreikių mokinius;
- Naudoja ugdymo procese mokymo priemones atsižvelgdamas į specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių amžių, specialiuosius ugdymosi poreikius, individualius gebėjimus ir ugdymo turinį;
- Renka ir kaupia duomenis apie mokymosi sunkumų turinčių mokinių akamedinius pasiekimus, stebi jų individualią pažangą;
- Inicijuoja ir įgyvendina prevencines veiklas, dalyvauja projektuose;