Biržų Kaštonų pagrindinė mokykla

Kviečiame susipažinti su Biržų Kaštonų pagrindine mokykla     

Biržų Kaštonų pagrindinė mokykla yra įstaiga.

Biržų Kaštonų pagrindinę mokyklą vadinsime Kaštonų mokykla.

Ko vaikai mokosi Kaštonų mokykloje?

Kaštonų mokykloje vaikai mokosi įvairių dalykų, pavyzdžiui:

  • rašyti,
  • skaityti,
  • kalbėti kita kalba,

pavyzdžiui, anglų kalba,

  • dainuoti,
  • piešti,
  • skaičiuoti,
  • dirbti projektuose,

pavyzdžiui, projektuose, kur mokyklos iš skirtingų šalių bendrauja ir dirba kartu.

Kokiose klasėse vaikai mokosi Kaštonų mokykloje?

Kaštonų mokykloje vaikai mokosi:

  • pirmoje klasėje,
  • antroje klasėje,
  • trečioje klasėje,
  • ketvirtoje klasėje,
  • penktoje klasėje,
  • šeštoje klasėje,
  • septintoje klasėje,
  • aštuntoje klasėje,
  • devintoje klasėje,
  • dešimtoje klasėje.

Kokia kalba vaikai mokosi Kaštonų mokykloje?

Kaštonų mokykloje vaikai mokosi lietuvių kalba.

Ką dar vaikai gali veikti Kaštonų mokykloje?

Po pamokų vaikai gali dalyvauti

visos dienos mokyklos veikloje.

Tai reiškia, kad po pamokų vaikai

gali pasilikti mokykloje ir:

  • sportuoti,
  • žaisti,
  • ruošti pamokas.

Kas dirba Kaštonų mokykloje?

Kaštonų mokykloje dirba:

  • mokytojai,
  • kiti darbuotojai,
    pavyzdžiui, mokinio padėjėjai.

Kada dirba Kaštonų mokykla?

Kaštonų mokyklos dirba:

  • pirmadienį nuo 7 valandos 30 minučių iki 17 valandos;
  • antradienį nuo 7 valandos 30 minučių iki 17 valandos;
  • trečiadienį nuo 7 valandos 30 minučių iki 17 valandos;
  • ketvirtadienį nuo 7 valandos 30 minučių iki 17 valandos;
  • penktadienį nuo 7 valandos 30 minučių iki 17 valandos.

Pietų pertrauka yra nuo 12 valandos iki 12 valandos 45 minučių.

Autoriai

  • Tekstą lengvai suprantama kalba rengė  Andrius Šležas
  • Tekstą redagavo Inga Daraškienė.
  • Tekstą vertino: Kristina Meigytė.
  • Teksto vertinimą koordinavo: Indrė Nagumanova.

Iliustracijų šaltiniai:


Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba

Lengvai suprantama kalba reikalinga žmonėms, kuriems yra sunku skaityti ir suprasti įprastus tekstus. Lengvai suprantama kalba padeda jiems sužinoti naujos informacijos.

Tokių tekstų jau yra įvairiose pasaulio šalyse.

Lengvai prieinama kalba - ikonos

© Europos lengvai suprantamos kalbos simbolis.

Daugiau informacijos


  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Pamokų laikas
Pertrauka
  • 1. 08.00—08.45
  • 2. 08.55—09.40
  • 3. 09.50—10.35
  • 4. 10.55—11.40
  • 5. 12.00—12.45
  • 6. 12.55—13.40
  • 7. 13.50—14.35
  • 8. 14.45—15.30
Iki naujų mokslo metų liko
  • dien.
  • val.
  • min.
  • sek.