Pažangos programa – tūkstantmečio mokyklos
- Projekto Nr. 10-011-P-0001
- Projekto trukmė 2023 m. gegužės 11 d.–2025 m. birželio 30 d.
- Projekto vertė 113 376 623,67 Eur
- Finansavimo suma 112 705 422,13 Eur
Projekto aprašymas
Projektas „Tūkstantmečio mokyklos I“ vykdomas pagal 2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos Švietimo plėtros programos pažangos priemonę Nr. 12-003-03-01-01 „Įgyvendinti „Tūkstantmečio mokyklų“ programą“. Projektas finansuojamas Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės (EGADP) bei Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšomis.
Projekto tikslas – sukurti integralias, optimalias ir kokybiškas ugdymo (-si) sąlygas mokinių pasiekimų atotrūkiams mažinti Lietuvos savivaldybėse. Šiuo projektu įgyvendinama dalis „Tūkstantmečio mokyklų“ (TŪM) programos: vykdomos veiklos 22 Lietuvos savivaldybėse ir 93 mokyklose (TŪM programos I srautas).
Projekto veiklos:
- mokyklų vadovų ir kitų pedagoginių darbuotojų kompetencijų stiprinimas;
- infrastruktūros kūrimas, plėtra ir atnaujinimas;
- mokyklų veiklos tobulinimas keturiose srityse: lyderystė veikiant, įtraukusis ugdymas, kultūrinis ugdymas, STEAM ugdymas;
- konsultavimas, rekomendacijų ir analizių rengimas;
- projekto veiklų sklaida (viešinimo ir komunikacijos veiklos). Projekto tikslinė grupė – bendrojo ugdymo mokyklų mokytojai.
Projekto tikslinės grupės – bendrojo ugdymo mokyklų darbuotojai, jų vadovai, mokiniai ir mokyklų bendruomenės.
Biržų Kaštonų pagrindinė mokykla, yra projekto partnerė ir įgyvendina 1-3 punkte numatytas veiklas:
- Keltuvo (judėjimo, lėtinių ir somatinių sutrikimų turintiems asmenims; mokiniams dėl trumpalaikio sveikatos sutrikdymo) įrengimas;
- Multisensorinio kabineto įrengimas;
- Emocijų iškrovos per judesį kambario įrengimas;
- Ekspozicijai skirtos įrangos (mokinių darbų pristatymams) įsigijimas.
- Lauko klasės-kupolo įrengimas; Lauko klasės šildymo siurblio įrengimas;
Europos socialinio fondo agentūra yra projekto vykdytoja, kuri įgyvendina konsultavimo, rekomendacijų ir analizių rengimo bei komunikacijos veiklas (įvardintas 4-5 punkte).
Siekiami rezultatai
- Padidėjusi pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo (PUPP) metu bent pagrindinį lietuvių kalbos mokymosi pasiekimų lygį pasiekusių mokinių dalis;
- Padidėjusi PUPP metu bent pagrindinį matematikos mokymosi pasiekimų lygį pasiekusių mokinių dalis;
- Sumažėjusi bendrojo ugdymo mokyklų 1–8 klasių komplektų, kurie yra jungtiniai, dalis;
- Padidėjęs vienai sąlyginei mokytojo pareigybei tenkančių mokinių skaičius bendrojo ugdymo mokyklose;
- Sumažėję mokinių pasiekimų atotrūkiai tarp projekte dalyvavusių savivaldybių teritorijose esančių mokyklų.
Komanda
Biržų Kaštonų pagrindinės mokyklos „Tūkstantmečio mokyklų“ (TŪM) programos veiklų įgyvendinimo darbo grupė bei jos narių funkcijos:
Eil. Nr. | Vardas, pavardė | Pareigos įstaigoje | Pareigos grupėje | Funkcijos |
---|---|---|---|---|
1. | Dainius Žukauskas | Direktorius | Grupės pirmininkas | Atsakingas už veiklų koordinavimą |
2. | Rūta Bėliakaitė | Direktoriaus pavaduotoja ugdymui | Narė | Atsakinga už TŪM Pažangos plano rodiklių stebėseną, klasių, kabinetų įrangos organizavimą |
3. | Antanas Sakalauskas | Direktoriaus pavaduotojas infrastruktūrai | Narys | Atsakingas už einamųjų darbų, dokumentacijos, leidimų derinimų organizavimą |
4. | Jolanta Jančiūrienė | Apskaitininkė – viešųjų pirkimų specialistė | Narė | Atsakinga už viešųjų pirkimų organizavimą, sutarčių sudarymą |
5. | Asta Naudžienė | Vyr. buhalterė | Narė | Atsakinga už projekto finansų valdymą |
6. | Laima Bėliakienė | Pradinių klasių mokytoja | Narė | Atsakinga už mokymų, seminarų pedagogams ir darbuotojams organizavimą ir įgyvendinimą |
7. | Daiva Braždžionienė | Specialioji pedagogė, logopedė metodininkė | Narė | Atsakinga už multisensorinio ir emocijų per judesį iškrovos kabinetų įveiklinimą, priežiūrą |
8. | Eglė Gintautaitė | Direktoriaus pavaduotoja ugdymui | Narė | Atsakinga už TŪM veiklų viešinimą ir sklaidą |
9. | Andrius Šležas | IT specialistas | Narys | Atsakingas už IKT, skaitmeninių priemonių diegimo koordinavimą |