Logopede mokykloje dirba
Darbo laikas
|
Savaitės dienos |
Kontaktinis laikas |
Pietūs |
Nekontaktinis laikas |
|
Pirmadienis |
8.00 – 9.00 14.00 –15.00 |
12.00-12.30 | 15.00 –16.36 |
|
Antradienis |
8.00 – 9.00 13.00 –15.00 |
12.00-12.30 | 18.13 –18.49 |
|
Trečiadienis |
13.00 – 15.00 | 12.00-12.30 | 15.00 –16.36 |
|
Ketvirtadienis |
13.00 – 14.00 | 12.00-12.30 | 14.00 –16.36 |
| Penktadienis | 9.00 – 10.00 | 12.00-12.30 | 13.00 –15.36 |
Kontaktai
Logopedės darbo tikslas: teikti švietimo pagalbą vaikams, turintiems kalbos ir kalbėjimo sutrikimų ir sudaryti sąlygas sėkmingam šių vaikų ugdymui(si) klasėje, siekiant užtikrinanti pilnavertį poreikių tenkinimą ugdymo procese.
Logopedės pagalba reikalinga, kai:
Vaikas netaisyklingai taria garsus;
Šnekamojoje kalboje keičia garsus;
Rašydamas ar skaitydamas praleidžia raides, keičia panašiai skambančias fonemas;
Painioja optiškai panašias raides;
Sutrikęs foneminis suvokimas;
Sakiniai dažnai nėra gramatiškai taisyklingi;
Sunkiai sekasi parinkti tinkamus žodžius minčiai išreikšti;
Negeba rišliai pasakoti.
Netiksliai suvokia žodinę informaciją.
Logopedės darbo kryptys:
Kalbėjimo, kalbos ar komunikacijos sutrikimų įvertinimas;
Individualių kalbėjimo, kalbos sutrikimų šalinimas;
Efektyviausių korekcijos būdų parinkimas, pagal individualias vaiko galimybes;
Taisyklingo kalbinio kvėpavimo mokymas;
Artikuliacinės motorikos lavinimas;
Balso stiprumo, aiškumo, melodiškumo lavinimas;
Foneminės klausos ir fonologinio suvokimo formavimas;
Gimtosios kalbos garsų tarimo mokymas ir jų tarimo įtvirtinimas;
Žodžių garsinės analizės ir sintezės įgūdžių sudarymas;
Žodyno plėtimas, turtinimas, tikslinimas;
Kalbos gramatinio taisyklingumo bei rišliosios kalbos ugdymas;
Sklandaus kalbėjimo įgūdžių lavinimas;
Skaitymo ir rašymo sutrikimų šalinimas (derinant su lietuvių kalbos vadovėlių mokomąja medžiaga).
Smulkiosios motorikos judesių tikslinimas.
